Programok

Kedves Érdeklődő/Látogató/Barátom, bárminek is szólíthatlak!

Az oldal átalakítás alatt van, új honlap készül. Ez a gyakorlatban semilyen formában nem zavarja a közösségünk működését, hiszen fő küldetésünk az élő közösségi kapcsolatok ápolása, gondozása. Itt a programajánlóban mindig aktuálisan láthatod, hol találhatsz minket, nyitott szívű, jó szándékú, vidám, tudatos embereket.

Ha heti rendszerességgel szeretnél hírt kapni a programjainkról, akkor iratkozz fel a hírlevélre (lent), ami kedvezményekkel is jár a programokon.

Gyere, érezzük jól magunkat EGYütt!

A XXI. század online világában szigetként, valódi paradicsomként nyújtunk menedéket azoknak a tudatos embereknek, akik visszanyúlva a közösségi létezés gyökereihez az élő kapcsolódásban találják meg örömüket. Változatos és színes szabadidős, illetve szakmai programokkal várunk nagy szeretettel közénk!

Szabadidős programjaink fő üzenete, hogy csak érezd jól magadat köztünk, legyen az egy biciklitúra, vagy kirándulás, vagy vadles, vagy társasjáték, csak érezd jól magad, légy derűs és könnyed, itt nincsenek elvárások, hogy milyen legyél, miben higgyél, csak elfogadás, és öröm.

Szakmai programjainkat önismereti és párkapcsolati vonalon szervezzük. Célunk, hogy önmagadból azt a valódi és éber minőséget tudd kihozni, és a mindennapi életedben megélni, ami kiegyensúlyozottá és boldoggá tesz. Tudatos közösség lévén nagy súlyt fektetünk a mély és igényes szakmai minőségre, hogy a lehető legjobban tudjunk támogatni az utadon.

Várunk szeretettel közénk!

Egy hullámhosszon csapata

• Sátorkőpusztai-kristálybarlang és Strázsa-hegy kirándulás/elmarad

Esztergom

Először bejárjuk a környéket, tanösvényezünk a Kis-Strázsa-hegyen, panorámázunk a Nagy-Strázsa-hegyen, majd 14 órakor aláereszkedünk a barlangrendszerbe.

A kristálybarlangba vezetőnk lesz, nyilván ez csak barlangász által megoldható. Időpontot foglalni kellett, maximális létszám 15 fő, így a jelentkezés és regisztráció sorrendjében töltjük fel a helyeket.

Korhatárt is szabnak a barlangi látogatást szervezők, 10 év felett.

Esztergom mellett
    2020. április 05. - 10:00 - 16:00
  • Egyedüllétből kapcsolatba - kurzus

Veresegyház

5 alkalmas kurzus első felvonásában csoportban találkozunk Veresegyházon, majd utána 4 egyéni konzultációban kísérem veled végig a folyamatot, amik időpontját a későbbiekben egyénileg egyeztetünk le.

Cél, hogy alkalmassá tedd magad egy érett, felnőtt párkapcsolatra, és azt meg is tudd teremteni magadnak.

Kinek szól ez a nap?

Aki egyedül van, és szeretne párkapcsolatot, vágyik egy társra. Fontos a mondat második része!

Veresegyház, Mosonyi Mihály utca 27.
    2020. április 25. - 10:00 - 18:00
  • Burda túra

Fizikai sík

Rég kinéztem magamnak a Pilisről a Burdát (Szlovákia), mert azt gyanítottam, onnan csodás a kilátás a Pilisre a hegygerincről. Nem csalódtam, elképesztő volt, amikor bejártam, csodaszép minden, a Pilis, Esztergom. Ide megyünk erre a nem különösen nehéz, és látványos túrára. Természetesen telekocsis rendszerben szervezzük az utazást, másképpen ez nem is lehetne.

A táv összesen 12 km és 450 méter szintkülönbség, azaz teljesíthető kihívás 5-6 éves kortól.

Garamkövesd (Szlovákia)
    2020. április 26. - 10:00 - 16:00
  • Pilismaróti körtúra

Pilismarót

Elhatároztam, hogy keresek egy olyan részt a Pilisben, ahol madár sem jár. Elég nagy kihívás, lévén a legnépszerűbb hegység a turistáknak. Aztán találtam mégis Pilismarót felett egy csendes, és gyönyörű vidéket, és sikerült bejárnom egy 14 km-es körtúrát, amiben összesen 300 méter a jelzett turista út, a többi jelzetlen ösvényeken vezet, azaz nyugodt, csendes vidék, háborítatlan. Hát ide megyünk ezen a hétvégén, nézz rá a képekre, megéri.

Pilis (Visegrádi-hegység)
    2020. május 02. - 10:15 - 16:00
  • IV. Cserhát vándorlás

Nógrád megye

Immár negyedik alkalommal kelünk útra, hogy vándoroljunk a Cserhátban. Nekem és másoknak is, akik már voltak egy ilyen vándorláson nagyon közel áll hozzánk a Cserhát, ám ezt elmesélni nem lehet miért, meg kell élni. A Cserhát szerintem az ország legbájosabb vidéke, túrázás szempontjából a legkellemesebb, lankás, gyönyörű kilátásokkal, csodás falvakkal, elképesztő szépséggel, és hát a társaság mindig különleges...

Idén nagyot változtattam az útvonalon, Somoskőről indulunk és a Naszályig megyünk, íme:

Cserhát
    2020. május 05. - 10:00 - 2020. május 10. - 15:00
  • Strapa túrák 30 km felett - Budai-hegység

Budaörs

A strapa túrák tényleg strapásak, azok számára ajánljuk, akik jó kondícióban vannak, és gyakorlott túrázók, vagy sportos életet élnek. Bár egyáltalán nem fogunk rohanni, nincs szintidő, meg teljesítmény kényszer sem, ezek a túrák mégis kihívást jelentenek, és komoly fizikai megterhelést. Aki nem érzi felkészültnek magát egy ilyen hosszú túrára, az válassza normál túráinkat, kirándulásainkat.

Budai-hegység
    2020. május 16. - 08:00 - 18:00
  • Várnéző kirándulások - Buják

Buják

A Cserhát a szívem közepe, Buják meg annak magja. Kicsit elfogult vagyok, ebből láthatod, de nyilván nem véletlenül. Ebbe a kirándulásba 3 nagyszerű helyszínt terveztem, a bujáki várromot, a 400 éves tölgyfát, és a Sasbérci-kilátót. Két meseszép kilátópont, és egy fa, aminél voltam már vagy 10-szer, és mindannyiszor elvarázsolt. Könnyű, laza tempós kirándulás lesz, családbarát módon. Lesz időnk gyönyörködni a környék szépségeiben.

A táv összesen 13 km és 380 méter szintkülönbség, azaz teljesíthető kihívás 5-6 éves kortól.

2020. június 06. - 10:00 - 16:00
  • Túra az Ilona-völgyi vízeséshez

Parád

Bejelentkezés szükséges a részvételhez.

Parádfürdőn gyülekezünk, és innen indulunk erre a gyönyörű körtúrára. Az Ilona-völgyi vízesés magáért beszél, pompás, szép, látványos, és a táj nem különben amerre járunk, kifejezetten sokszínű túra vár ránk. Hegyes-völgyes, patakon átkelős, szurdokvölgyben, fenyvesben, bükkösben, panoráma úton, 4 féle túristajelzésen.

A táv 12 km, és 450 méter szintkülönbség.

Gyere, tarts velünk egy kellemes kirándulásra! Mozduljunk ki együtt a szabadba...

Mátra - Parádfürdő
    2020. június 13. - 10:00 - 16:00
  • Egy Hullámhosszon együttlét - Somogy

Érzelmi sík
    Szellemi sík
    Patca

Közösségünk egyik legfontosabb tartóoszlopa a hosszú hétvégék, amikor is könnyed eleganciával napokig együtt töltjük az időnket. Nagyon mély és hosszú távú barátságok köttettek már ezen alkalmakkor, akik visszatérnek folyton egymás társaságáért, ugyanakkor remek belépő közösségünkbe a bátraknak is, akik még nem ismernek bennünket, de szeretnének minőségi emberi kapcsolatokat, itt találni fognak.

Idén tavasszal a Zselicbe látogatunk Kaposvár környékére, Somogy megye páratlan szépségű vidékére.

Patca - Katica Tanya
    2020. június 19. - 12:00 - 2020. június 21. - 14:00
  • A Nagy vándorlás Érted

Budapest

Van aki éhség sztrájkol, van aki imádkozik, van aki meditál, van aki tüntet, én vándorlok egy nemes célért, 12 napig Budapestet körbe. A célért, hogy az emberek félelmek, fájdalmak, szorongások, gonoszkodások helyett a jószívűségüket, örömüket, derűjüket, szeretetüket, önmaguk egy nemesebb, érettebb minőségét válasszák a mindennapokban.

Hitem szerint jót cselekedni bármikor, bárhol, bárhogy lehet, és ha nem látja senki sem, úgy is jót tettél, nem kell hozzá harsona, cirkusz, parádé.

Budapest körbe
    2020. június 20. - 09:00 - 2020. július 01. - 15:00
  • Noszvaj
    2020. július 03. - 12:00 - 2020. július 05. - 17:00
  • Természetjáró önismereti tábor
    Veresegyház, Mosonyi Mihály utca 27.
    2020. július 08. - 18:00 - 2020. július 12. - 16:00
  • Erdély
    2020. július 25. - 08:00 - 2020. július 31. - 20:00
  • Balaton körbebiciklizés

Balatonkenese

Körbebiciklizzük a Balatont!

De nem ám őrült tempóban, 2 nap alatt, hanem nagyon ráérősen, 5 nap alatt! Mert élvezzük még ki az augusztus végi Balatont, álljunk meg sok helyen, pancsoljunk, beszélgessünk, érezzük jól magunkat különösebb sürgető érzés nélkül. A távokat itt látod, kényelmesek, egész napra széthúzva nem jelenthet senkinek kihívást, aki egészséges.